مراسم کرسی تلاوت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر ایجاد کرسی‌های تلاوت در سراسر میهن اسلامی و برگزاری محافل تلاوت واستماع کلام الله مجید در مراغه برگزار شد.

b600به گزارش رصد مراغه،در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر ایجاد کرسی‌های تلاوت در سراسر میهن اسلامی و برگزاری محافل تلاوت واستماع کلام الله مجید، برنامه کرسی تلاوت با حضور استاد رضا محمدپور ، قاری بین المللی قرآن کریم با هدف اشاعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآنی و انس گرفتن مردم با معجزه جاوید حضرت ختمی مرتبت(ص) در تالار عبدالقادر شهرستان مراغه برگزار شد .

در این مراسم معنوی که با استقبال چشمگیر مردم و خصوصا جوانان این شهرستان همراه بود ، استاد رضا محمدپور با ارائه تلاوت ملکوتی قرآن کریم فضای محفل را به عطر منور قرآن آراسته ، سپس گروه بین المللی تواشیح و همخوانی « طارق» نسبت به ارائه برنامه خود اقدام نمودند .

بیانات حجه الاسلام والمسلمین صدر کریمی از دیگر برنامه های این محفل بود که پیرامون قرآن کریم و اهمیت آن در احادیث و روایات و لزوم تمسک به این مصحف شریف در عصر حاضر مطرح گردید .

این برنامه به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم حیات مراغه که یکی از موسسات فعال در حوزه های مختلف علوم قرآنی شهرستان است با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه برگزار گردید .