کارشناس ارشد حمل‌ونقل با بیان اینکه دولت طی سه سال اخیر صدرا را فراموش کرد و نمی‌دانست این کشتی‌سازی کجاست، گفت: با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و حضور در صدرا و تزریق نقدینگی وضعیت این کشتی‌سازی بهبود یافته است. به گزارش رصد مراغا به نقل از تسنیم قباد چوبدار ، اظهار کرد: با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) […]

صدرا

کارشناس ارشد حمل‌ونقل با بیان اینکه دولت طی سه سال اخیر صدرا را فراموش کرد و نمی‌دانست این کشتی‌سازی کجاست، گفت: با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و حضور در صدرا و تزریق نقدینگی وضعیت این کشتی‌سازی بهبود یافته است.

به گزارش رصد مراغا به نقل از تسنیم قباد چوبدار ، اظهار کرد: با حمایت قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) و حضور در صدرا و تزریق نقدینگی وضعیت این کشتی سازی بهبود یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سردار عبداللهی شخصاً برای صدرا وقت می‌گذارد و در آنجا حضور دارد وضعیت صدرا از گذشته بهتر شده است. اگر این حضور و حمایت چه از طریق قرارگاه و چه از طریق دولت ادامه داشته باشد، وضع صدرا خوب می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در سه سال اخیر دولت هیچ حمایتی از صدرا نکرده است، افزود: دولت صدرا را فراموش کرد و بلد نبود این کشتی‌سازی کجاست. اولویت دولت صدرا نبود.

وی با بیان اینکه فعال شدن صدرا می‌تواند ۱۵ هزار شغل مولد ایجاد کند، اظهار کرد: دولت یا نتوانست یا نخواست کاری برای صدرا انجام دهد تا زمینه اشتغالزایی مولد را فراهم کند.

این کارشناس ارشد حمل‌ونقل در ادامه با ابراز “فکر می‌کنم که دولت خوابش برده است”، گفت: دولت یا این‌که دچار ابهام شده یا آن‌که مسیر راه را گم کرده است.