مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : آگاهی ، بصیرت و غیرت همواره در رگ های حیاتی مردم آذربایجان متبلور است.

DSC002451-400x238به گزارش رصد مراغه،حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع بسیجیان مراغه افزود : مردم ولایتمدار و انقلابی آذربایجان مانند قیام ۲۹ بهمن تبریز ، در خط رهبری  بوده و همواره با غیرت مثال زدنی خود در صیانت از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب پیشرو هستند.
وی اظهار کرد : غیرتمندی مردم بزرگ آذربایجان در سال های شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی و در سال های دفاع مقدس ، نمونه و الگوی بارزی از غیرت ایرانی بوده تا جایی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آذربایجان را سر ایران دانسته اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با هشدار به کج اندیشان و معاندین نظام و انقلاب اسلامی ادامه داد : عده ای از معاندین با تلاش مذبوحانه خود درصدد نسبت دادن پیروزی و ماجهدت مردم آذربایجان در جریان قیام ۲۹ تبریز ، به مطرودین نظام هستند.
حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد : این کج اندیشان درصدد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و روایت ناصحیح و جناحی از مجاهدت و قیام مردم غریتمند و ولایی آذربایجان هستند که با هوشیاری و بصیرت مردم راه به جایی نخواهد برد.
وی تصریح کرد : بسیجیان و مردم آگاه و غیرتمند آذربایجان با حرکت در خط ولایت و رهبری و بصیرت خود ، توطئه های دشمنان و معاندین را همانند ۳۶ سال گذشته خنثی کرده و آماده جانفشانی و صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.