فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه موجب اعتلای ارزش های اسلامی و انقلابی است.

Picture10000444412 681به گزارش رصد مراغه، سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) اداره اوقاف و امور خیریه مراغه افزود : باید تلاش شود تا فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگی غالب و تاثیرگذار در جامعه رشد و تعالی پیدا کند.
وی اظهار کرد : پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان نقش مهمی در فرهنگ سازی و مقابله با توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان به ویژه رسانه های منحط غربی ایفا کرده و از این رو دارای جایگاه ممتازی در جامعه اسلامی هستند.
شالچی زاده تصریح کرد : با توجه به تطوئه رسانه ای و فرهنگی غرب در معرفی سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی ، بسیج نقش مهمی در مقابله با این هجمه و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها دارد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این مراسم گفت : بسیج به عنوان موهبت الهی و یادگار انقلاب شکوهمند اسلامی در سال های اخیر توانسته تاثیرگذاری خود را در جامعه اسلامی و کشورهای اسلامی به وضوح نشان دهد.
حجت الاسلام جعفر جنتی افزود : بسیج با تکیه بر ولایتمداری و بصیرت خود ، همیشه آماده پاسداری و صیانت از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب  بوده و خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : موفقیت های علمی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کنونی نظام اسلامی مرهون فداکاری و ایثار آحاد ملت ایران ، حضور فعال بسیج ، خون شهدا و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم گفت : تبیین سیره ائمه اطهار در جامعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ، راهکار موثری برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.
در این مراسم و با حضور مسئولین شهری ، پایگاه مقاومت بسیج امام هادی (ع) اداره اوقاف و امور خیریه مراغه افتتاح و آغاز به کار کرد.