به گزارش رصد مراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در نشست هفته سلامت خانواده های پایوران سپاه مراغه افزود : با توجه به عزم دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها در قالب جنگ نرم ، هوشیاری خانواده ها برای صیانت از ارزش ها و سلامت روانی و فرهنگی نسل آینده حائز اهمیت است. […]

۵ ۰۱۸

به گزارش رصد مراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی در نشست هفته سلامت خانواده های پایوران سپاه مراغه افزود : با توجه به عزم دشمن برای ضربه زدن به بنیان خانواده ها در قالب جنگ نرم ، هوشیاری خانواده ها برای صیانت از ارزش ها و سلامت روانی و فرهنگی نسل آینده حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی رسالتی فرهنگی ، اجتماعی در قبال جامعه داشته و توانسته در عرصه های خطیر و حساس نقش مهمی را ایفا کند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : ایستادگی در برابر قدرت های پوشالی دنیا برای دفاع از ارزش های متعالی انقلاب اسلامی بزگترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.

سامی اضافه کرد : سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی هرجای دنیا که نیاز باشد ، حضوری فعال داشته و حضور آن منحصر به جغرافیای خاصی نبوده و هکجا انقلاب اسلامی صادر شده ، برای صیانت از ارزش های آن در صحنه حضور دارد.

وی ادامه داد : اکنون نیز به برکت خون شهدا ، تدابیر رهبری ، پشتوانه عظیم مردمی و حضور فعال و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های حساس ، دشمنان در تحقق نقشه های خود ناکام مانده اند.