به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار حمید ساعدی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : سپاه همواره بستر و زمینه ساز تربیت شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار در نظام اسلامی بوده است. وی اظهار کرد : انسان محوری و تربیت فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ویژگی های […]

۵ ۲۱۱

به گزارش رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار حمید ساعدی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : سپاه همواره بستر و زمینه ساز تربیت شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار در نظام اسلامی بوده است.

وی اظهار کرد : انسان محوری و تربیت فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی ویژگی های مهم این نهاد مقدس در راه صیانت از ارزش ها و آرمان های متعالی اسلام و انقلاب بوده است.

جانشین سپاه مناحیه مراغه گفت : مردمی بودن ، ، مکتبی و انقلابی بودن خصوصیت های بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی ولایتمدار و حافظ ارزش ها و ارمان ها است.

ساعدی اضافه کرد : تاکیدات مکرر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بر نقش محوری سپاه ، نشان از مسیر درست حرکتی و نقش تعیین کننده این نهاد مقدس در جامعه اسلامی دارد.

وی ادامه داد :سپاه علاوه بر نقش مهم در بعد نظامی ، توانسته در سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بهترین مدیران و شخصیت های بزرگی را برای خدمتگزاری  در جامعه تربیت کند.

ساعدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم عمل به اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد : ایشان برای عمل بهتر به این امر ، ده راهکار شاخص برای مسئولین به صورت عملی تدوین و ارائه کرده اند که عمل به این راهکارها ضروری است.