نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت:مردم عزیز ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را نشان دادند.

DSCF6718به گزارش رصد مراغه،حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم عزیز ایران درراهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم عزیز ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را نشان داده و اعلام کردند که ما حامی نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستیم.

وی با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی افزود: حضرت امام (ره) با صدور این حکم به جهانیان نشان دادند که انجام تکلیف مهمترین اصل دین داری است.حتی کسانی که در انتشار و چاپ اینطور کتابها شرکت می کنند اگر از روی عمد باشد حکم آن ها هم ارتداد است و خون آن ها هم حلال است.الان هم در کشورهای آمریکا ، انگلیس یا فرانسه و بعضی از کشورهای اروپایی نظیر این اهانت ها دیده می شود که حکم آن ها هم همان حکم امام برای سلمان رشدی است.

امام جمعه مراغه گفت: در آستانه ۲۹ بهمن قیام خونین مردم تبریز در چهلم شهدای فاجعه قم هستیم.قیامی که در تبریز اتفاق افتاد یک اتفاق تاریخی بود، چون اگر قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز نبود خون شهدای ۱۹ دی قم هم پایمال میشد. و قیام ۲۹ بهمن تبریز ستون فقرات رژیم طاغوت را شکست.