هویّت افرادی که شب گذشته در درگیری مسلحانه با ماموران مرزی آذربایجان کشته شده اند، مشخص شده است. این افراد مسلح عضو یک گروه تروریستی بنگلادشی بودند. به گزارش رصدمراغا به نقل از آناج، دو تن از مجرمانی که در درگیری شب گذشته (۱۳ مارس) در مرز ایران و آذربایجان با نگهبانان مرزی جمهوری آذربایجان […]

هویّت تروریست های کشته شده در مرز معلوم شد

هویّت افرادی که شب گذشته در درگیری مسلحانه با ماموران مرزی آذربایجان کشته شده اند، مشخص شده است. این افراد مسلح عضو یک گروه تروریستی بنگلادشی بودند.

به گزارش رصدمراغا به نقل از آناج، دو تن از مجرمانی که در درگیری شب گذشته (۱۳ مارس) در مرز ایران و آذربایجان با نگهبانان مرزی جمهوری آذربایجان برای عبور غیر قانونی از مرز ایران در تلاش بودند، شناسایی شده اند.

طی گزارش اعلام شده از سوی وب سایت رسمی خدمات مرزی آذربایجان، به خبرگزاری ” آپا “، ساعت ۰۴:۱۰ بامداد، حرکت گروهی ۸ – ۱۰ نفره که به قصد ورود غیر قانونی از مرز ایران در نزدیکی روستای یاردیملی تاشکند در تلاش بودند، به مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام شده، و طی آن توسط نیروهای مرزبانی آذربایجان از عبور این افراد جلوگیری به عمل آمده است.

طی این درگیری، نگهبانان مرزی آذربایجان به منظور جلوگیری از داخل شدن غیر قانونی این گروه تروریستی به ایران، در شرایط نامناسب تاریکی شب و مه آلود بودن شدید منطقه بعد از تعقیب و گریز بسیار و تسلیم نشدن افراد اقدام به شللیک نمودند که منجر به کشته شدن ۵ عضو تروریستی ( ۳ بنگلادشی و ۲ تن دیگر از اهالی یاردیملی آذربایجان) شد.

گفتنی‌ست؛ بعد از این حادثه برخی از محافل و خبرگزاری ها سهوا یا عمدا، به منظور مخدوش کردن روابط ایران و آذربایجان، ایرانی بودن این کشته شدگان را ادعا کرده بودند.

انتهای پیام/م