به گزارش رصدمراغا ؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر با توجه به عدم کسب حد نصاب لازم به دور دوم کشیده شد. در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ، مهدی دواتگری با کسب ۲۹ هزار و ۶۶ رای و ۲۰ درصد آرای ماخوذه و محمدعلی حسین […]

۲ (۶) copy

به گزارش رصدمراغا ؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مراغه و عجب شیر با توجه به عدم کسب حد نصاب لازم به دور دوم کشیده شد.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ، مهدی دواتگری با کسب ۲۹ هزار و ۶۶ رای و ۲۰ درصد آرای ماخوذه و محمدعلی حسین زاده با کسب ۲۶ هزار و ۵۱۲ رای و ۱۹ درصد آرا ، به دور دوم این انتخابات راه یافتند.
همچنین سیعد محمدی با کسب ۲۲ هزار و ۴۷ رای و ۱۶ درصد آرا ، بولود سلیمانی با ۲۰ هزار و ۷۸ رای و ۱۴ درصد آرا و خسرو صدرحقیقی با ۱۲ هزار و ۳۴۰ رای و ۹ درصد آرا ، بیشترین آرای ماخوذه را در این انتخابات کسب کردند.
در این دوره از انتخابات ۱۵۴ هزار و ۶۶ برگه رای در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر مصرف شد.
در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز محمدتقی پورمحمدی ۷۸ هزار و ۶۷۳ رای و ۷۴ درصد ارا ، محسن مجتهد شبستری ۲۹ هزار و ۵۷۰ رای و ۲۸ درصد آرا ، علی ملکوتی۲۴ هزار و ۴۸۹ رای و ۲۳ درصد ارا ، فیض سرابی  ۱۷ هزار و ۲۵۸ رای و ۱۶درصد ، هاشم هاشم زاده هریسی ۱۵ هزار و ۵۴۹ رای و ۱۵درصد آرا و جواد حاجی زاده ۱۵ هزار و ۳۵۵ رای و ۱۵ درصد ارا را در این حوزه کسب کردند