به گزارش رصدمراغا ؛ رحیم بیداروند در یادواره شهدای روستای اوزبک مراغه افزود : شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و ملی ، ارج نهادن به شهدا ، اقتدار نظام اسلامی و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. وی اظهار کرد : توصیه اصلی شهدا و پیام آنها به ملت ایران ، […]

Picture 540
به گزارش رصدمراغا ؛ رحیم بیداروند در یادواره شهدای روستای اوزبک مراغه افزود : شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و ملی ، ارج نهادن به شهدا ، اقتدار نظام اسلامی و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد : توصیه اصلی شهدا و پیام آنها به ملت ایران ، حفظ و صیانت از رهبری ، نظام ، انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام و قرآن در برابر دشمنان است.
پیشکسوت دفاع مقدس گفت : اکنون به برکت خون شهدا و رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب ، نظام مقدس اسلامی با اقتدار ، تعیین کننده معادلات منطقه ای و جهانی است.
بیداروند خاطرنشان کرد : با توجه به توطئه های دشمنان در سال های پس از انقلاب بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ، هوشیاری در برابر تهدیدات و فتنه های طراحی شده آنها توسط آحاد جامعه ضروری و حیاتی است.
وی تصریح کرد : شهدا به عنوان الگوهای ایستادگی راه جهاد و ایستادگی در برابر استکبار و ولایتمداری را به همه ملت بزرگ ایران آموختند