به گزارش رصدمراغا؛ مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: ۶۰ سری جهیزیه توسط مسجد شهدا به نوعروسان نیازمند کمیته امداد مراغه در پایان دهه فجر اهدا شد. ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود: این جهیزیه همزمان با آغاز دهه فجر با همکاری هیئت عاشقان ثاراله ،جلسه قرآنی فاطمه الزهرا و مسجد شهدا کار […]

IMG_0533
به گزارش رصدمراغا؛ مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: ۶۰ سری جهیزیه توسط مسجد شهدا به نوعروسان نیازمند کمیته امداد مراغه در پایان دهه فجر اهدا شد.
ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود: این جهیزیه همزمان با آغاز دهه فجر با همکاری هیئت عاشقان ثاراله ،جلسه قرآنی فاطمه الزهرا و مسجد شهدا کار خود را آغاز تمود و در طی ده روز با مساعدت مردم خیر مراغه ۶۰ سری جهیزیه جمع آوری شد.
هاشمیان ادامه داد: مسئولین شهری من جمله معاونت محترم سیاسی شهرستان و مسئولین استانی کمیته امداد استان از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.
وی ادامه داد: ارزش جهیزیه های اهدایی بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال می باشد که به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۹۲ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است گفت: همزمان با جمع آوری ۶۰ سری جهیزیه ، چندین جهیزیه در روستاهای شهرستان مراغه در حال جمع آوری می باشد و با کمک های خیرین تا پایان سال ، ۷۴ نوعروس باقی مانده نیز به خانه بخت خواهند رفت.