به گزارش رصدمراغا ؛سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت :روز پرستار بهانه ای برای ارج نهادن به زحمت های شبانه روزی پرستاران عزیز است . وی با اشاره به اینکه پرستاری صرفا شغل نیست افزود : برای اینکه شخصی بتواند پرستار واقعی باشد، مهارتهای دیگری را نیز لازم دارد. عشق و محبت ورزیدن ازجمله صفاتی […]

۱۴۰

به گزارش رصدمراغا ؛سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت :روز پرستار بهانه ای برای ارج نهادن به زحمت های شبانه روزی پرستاران عزیز است .

وی با اشاره به اینکه پرستاری صرفا شغل نیست افزود : برای اینکه شخصی بتواند پرستار واقعی باشد، مهارتهای دیگری را نیز لازم دارد. عشق و محبت ورزیدن ازجمله صفاتی است که یک پرستار واقعی باید به آنها موصوف باشد.

علی جنتی در خصوص تکمیل پرسنل پرستار بیمارستان امیرالمومنین اظهار کرد : با توجه به اینکه تعداد تخت های بیمارستان امیرالمومنین از ۱۲۴ تخت به ۱۴۰ تخت افزایش یافته است به تناسب باید به تعداد پرسنل آن نیز افزوده شود .

وی خاطرنشان کرد : وجود دانشکده علوم پزشکی فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت سلامت منطقه به شمار می آید .

جنتی تصریح کرد : دانشکده علوم پزشکی مراغه سعی دارد در سال ۹۵ سهم خود از جذب ۱۷۰ هزار نیروی پرستار که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به کار گرفته خواهد شد را جذب کند .

در پایان از ۲۴ نفر از پرستاران و کادر پزشکی که در اربعین حسینی به کربلا اعزام شده بودند تجلیل و یاد دکتر نرمین شهپوری که بر اثر سانحه تصادف فوت کرده بود گرامی داشته شد .