رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت : معنویت ، ایمان و ولایتمداری عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

Picture10000444412-173-400x258به گزارش رصد مراغه،سید ابوالفضل ایرانی در بزرگداشت سالروز عملیات والفجر هشت در سپاه ناحیه مراغه افزود : وجود فرهنگ معنویت ، ایثار و شهادت در بین رزمندگان مایه امید و پیروزی در عملیات های مختلف در برابر رژیم بعثی در دفاع مقدس بود.

وی اظهار کرد : دشمن بعثی علی رغم وجود حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری غرب و قدرت های شرق و غرب و تجهیزات و امکانت نظامی ، در برابر ایمان ، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان از جان گذشته و مجاهد این مرز و بوم درمانده بود و شکست خورد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به خاطراتی از عملیات غرورآفرین والفجر ۸ خاطرنشان کرد : در این عملیات ، رزمندگان دلاور کشورمان علی رغم سختی ها و امکنات و تجهیزات بالای دشمن با رعایت اصل غافلگیری و با مجاهدت و ایثار ، به پیروزی رسیدند.

ایرانی تصریح کرد : دشمن تصور نمی کرد ، رزمندگان ایران اسلامی بتوانند در این منطقه جغرافیایی ، فاو را فتح کنند و از اروند رود عبور کنند ، در حالی که این امر با هدایت غیبی الهی ، ایمان رزمندگان و مجاهدت و شهادت طلبی فرزندان این خاک محقق شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت : عملیات غرورآفرین والفجر هشت یادآور مجاهدت ، ایثار و ایمان رزمندگان این مرز و بوم است.

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده افزود : در این عملیات دشمن بعثی علی رغم در اختیار داشتن تجهیزات و امکنات نظامی فراوان در برابر حفاظت اطلاعات رزمندگان غافلگیر شده و شکست خورد .