به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در دومین یادواره شهدای روستای گل تپه مراغه افزود : ولایت کلمه است که در جای جای وصیت نامه ها و پیام های شهدا خطاب به ملت و امت اسلامی بر آن تاکید شده است. وی اظهار کرد : پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری به […]

۱ ۲۰۹
به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در دومین یادواره شهدای روستای گل تپه مراغه افزود : ولایت کلمه است که در جای جای وصیت نامه ها و پیام های شهدا خطاب به ملت و امت اسلامی بر آن تاکید شده است.
وی اظهار کرد : پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری به عنوان رکن اصلی نظام اسلامی ، رسالتی مهم و بزرگ برای تمامی آحاد جامعه اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : دشمن در فتنه های سال ۷۸ و ۸۸ علی رغم استفاده از ابزارهای فرهنگی و رسانه ای به دلیل ولایتمداری و بصیرت مردم شکست خورد.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد : جریان نفوذ با طراحی دشمن و ایادی آن با هدف رسوخ به مراکز تصمیم ساز و حساس کشور و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه در حال اجرا است.
وی ادامه داد : دشمن اکنون با تمام قدرت جنگ احزاب و رسانه ها را در آستانه انتخابات برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و ایجاد تفرقه آغاز کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : توجه به منویات و خط رهبری و آگاهی و بصیرت نسبت به تحرکات نرم دشمن و ایادی آن ، خنثی کننده این توطئه ها و فتنه های پیش رو است.
حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد : توجه به اقتصاد مقاومتی به جای واردات بی رویه که عامل تضعیف تولید و اشتغال داخلی بوده ، باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
در این یادواره از خانواده سه شهید این روستا تجلیل شد