به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حماسه مردم ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت : مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را ناامید کردند و اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دادند . وی با تشکر و قدردانی از حضور […]

image617302

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حماسه مردم ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت : مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را ناامید کردند و اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دادند .
وی با تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم مراغه در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود : دشمنان نظام هیچ‌گاه به وحدت و همدلی ما راضی نبوده‌اند و اختلافات ما را مایه خوشحالی و خرسندی خود می‌دانند .
امام‌جمعه موقت مراغه با اشاره به اینکه حماسه‌ای دیگر در انتظار مردم ایران است خاطرنشان کرد : به حول و قوه الهی در ۷ اسفند نیز شاهد حماسه‌ای دیگر از سوی مردم خواهیم بود البته برای ایجاد شورونشاط از الآن باید تلاش کنیم که حضور گسترده‌تر باشد.
وی تصریح کرد : مسئولین و دست اندرکاران انتخابات باید زمینه‌های شرکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند تا تمامی آحاد ملت حتی آن‌هایی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند .
حجت‌الاسلام محمدی راد بابیان اینکه تمامی کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان صلاحیتشان تائید شده است محترم هستند افزود : مسئولین و متصدیان امر انتخابات باید به‌تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس و حتی خبرگان به یک‌چشم نگاه کنند و حق‌الناس را رعایت نمایند .
وی ادامه داد : انتخابات نماد آزادی و دموکراسی در کشور به شمار می‌رود و شرکت حداکثری در انتخابات باعث بیمه شدن نظام در مقابل حیله‌گری‌های دشمنان نظام می‌شود و اقتدار کشور را بیشتر و بیشتر می‌کند .
خطیب موقت جمعه مراغه به لزوم تلاش همگی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو تأکید کرده و گفت : همه باید در افزایش اقتدار نظام تلاش کنیم ؛ رأی هر نفر در صندوق‌های رأی تیری است بر قلب دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی .
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به سالروز ولادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) اشاره‌کرده و افزود : روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار نام‌گذاری شده است انتظار می‌رود تمامی پرستاران زحمت‌کش نیز منش و اخلاق این بانوی بزرگوار را الگویی برای خود قرار دهند .
انتهای پیام /