به گزارش رصدمراغا ، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه بابیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز غلبه ملت ایران بر طاغوت است گفت : روز ۲۲ بهمن به تعبیر رهبر کبیر انقلاب یوم‌الله و روز غلبه اسلام بر کفر و طاغوت است . وی افزود : روز ۲۲ بهمن در تاریخ ما به‌عنوان غدیر […]

DSCF3932 copy

به گزارش رصدمراغا ، معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه بابیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز غلبه ملت ایران بر طاغوت است گفت : روز ۲۲ بهمن به تعبیر رهبر کبیر انقلاب یوم‌الله و روز غلبه اسلام بر کفر و طاغوت است .
وی افزود : روز ۲۲ بهمن در تاریخ ما به‌عنوان غدیر خم دیگر و روز تبعیت از ولایت به شمار می‌آید .
ظفر محمدی خاطرنشان کرد : همدلی و همفکری همیشه در انقلاب اسلامی کارساز است و ملت ایران با همراهی و یکپارچگی خود بر طاغوت پیروز شده و انقلاب را به پیروزی رساندند
وی تصریح کرد : در طول سال‌های بعد از انقلاب ما ثابت کرده‌ایم که هر وقت وحدت و یکپارچگی داشته‌ایم به پیروزی و پیشرفت رسیده‌ایم.
فرماندار مراغه وی یادآور شد: امروز باید سیره شهدای کشور برای تمامی آحاد ازجمله مسئولین ادارات و فرماندهان و دانشجویان و سایر اقشار ملت به‌عنوان الگوی عملی ایثار ، شجاعت ،سخت‌کوشی ، موفقیت و … قرار بگیرد .
وی اظهار کرد : اگر همه متصدیان از این آرمان‌ها تأسی بگیرند بدون شک رضایت‌مندی مردم نیز بیشتر فراهم می‌شود.
محمدی با اشاره به اهمیت انتخابات ۷ اسفند خاطرنشان کرد : مردم ایران با شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر با حضوری گسترده مثل امروز حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید .
مردم ولایتمدار مراغه امروز همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و ایستادگی خود را در سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.
مردم شهیدپرور مراغه این بار محکم‌تر از همیشه و با حضوری گسترده و باعظمت، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
امروز مردم مراغه یک‌صدا شعارهای ” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسرائیل” سر دادند تا به جهانیان ، جنایات بزرگ مستکبران را بار دیگر یادآور شوند و بصیرت و ولایت مداری خود را نشان دهند.
تمامی آحاد مردم ازجمله مردان، زنان، نوجوانان ، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران و سایر قشرها در کنار هم و در صفوف فشرده بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به رخ دشمنان کشیدند.