مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت : بصیرت و ولایتمداری چراغ روشن راه سعادت و هدایت بشر است.

Picture10000444412-126-400x267به گزارش رصد مراغه،سردار عزت اله جعفری در آیین یادواره شهدای حوزه ۱۹ ذالفقار مراغه افزود : وجود آگاهی ، بینش و بصیرت لازم در کنار ولایتمداری ، مایه هدایت و رهنمون شدن به سوی ارزش های متعالی اسلام که همان ادامه راه شهدا و رهبری بوده ، خواهد شد.

وی اظهار کرد : تمام ضربه هایی که تاکنون بر اسلام وارد شده ، بر اثر بی بصیریت و عدم ولایتمداری برخی افراد در امت اسلامی بوده است.

مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت : در فتنه سال ۸۸ کسانی بودند که بر اثر بی بصیرتی و عدم ولاتمداری به چاه گمراهی افتادند .

سردار جعفری اضفاه کرد : آگاهی ، بصیرت و بینش در راه شناخت توطئه ها و مقابله با فتنه ها ، نیازمند شناخت صحیح از آموزه های اسلامی و دینی و ولایتمداری است.

وی ادامه داد : اکنون نظام سلطه ، آمریکا و صهیونیسم جهانی به دنبال ترویج اسلام آمریکایی و غربی و سکولار کردن جامعه اسلامی و نیز ایجاد چهره ای افراطی از اسلام هستند در حالی که این دین آسمانی به عنوان کامل ترین دین نجات بخش و رهایی بخش بشریت از چنگال سلطه و استکبار خواهد بود.

وی تصریح کرد : امروز نیز به برکت خون شهدا و نظارت و رهبری دهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کشورمان در مذاکره با قدرت های جهانی به سوی اقتدار و صلابت حرکت کرده و هیچ گاه از خطوط قرمز و آرمان های خود دست نخواهد کشید.