فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت : نیروهای مسلح در خط ولایت و رهبری بوده و دل در گرو اسلام و انقلاب دارند.

Picture10000444412-087-400x266به گزارش رصد مراغه،سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه افزود : نیروهای نظام و انتظامی کشورمان همواره با تبعیت از فرامین رهبری ، در راه صیانت از ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های دشمنان هیچ تردیدی به خود راه نمی دهند.

وی اظهار کرد : رزمندگان و نیروهای مسلح اعم از ارتش ، سپاه ، بسیج و نیروهای انتظامی در سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برابر هرگونه تجاوزات دشمنان قشم خورده این مرز و بوم ایستادند و با نثار جان خود ، درخت تناور انقلاب اسلامی را سیراب کردند.

فرمانده سپاه مراغه گفت : این نیروها همگام با آحاد ملت بزرگ ایران ، اجازه هیچ گونه توطئه ای را به نظام سلطه و صهونیسم جهانی نداده و قدرت بازدارندگی خود را بارها به جهانیان به اثبات رسانیده اند.

شالچی زاده تصریح کرد : وجود معنویت و آموزهای اسلامی و اخلاق مداری ، نیروهای مسلح کشورمان را از سایر ارتش های جهان متمایز کرده و با تکیه بر پشتوانه مردمی و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی۹ به قدرتمندترین ارتش جهان تبدیل شده است.

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با شرکت یگان های منتخب از نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان  به میزبانی سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.