ترانه سرای انقلابی گفت: عده‌ای با استکبارستیزی مشکل دارند و برای همین آهنگ “آمریکا ننگ به نیرنگ تو” را حذف کردند. به گزارش رصدمراغا ، اسفندیار قره باغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج با اشاره به حذف آهنگ «آمریکا‌ ننگ به نیرنگ تو » از لیست آهنگ‌های پیشواز اپراتورهای تلفن همراه در آستانه دهه مبارک […]

ترانه سرای انقلابی گفت: عده‌ای با استکبارستیزی مشکل دارند و برای همین آهنگ “آمریکا ننگ به نیرنگ تو” را حذف کردند.deb845edd21b4f9f8cf9286e7e9417bc.

به گزارش رصدمراغا ، اسفندیار قره باغی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج با اشاره به حذف آهنگ «آمریکا‌ ننگ به نیرنگ تو » از لیست آهنگ‌های پیشواز اپراتورهای تلفن همراه در آستانه دهه مبارک فجر، اظهار داشت: من نمی‌دانم اپراتورها را ایرانی‌ها اداره می‌کنند یا اسرائیلی‌ها، این اقدام در دوران پسابرجام صورت گرفت و شاید خط مشی‌ها عوض شده است و ما نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: حال که آهنگ آمریکا ننگ به نیرنگ تو را حذف کردند، فردا حتما آهنگ “آمریکا بوسه بر دست تو” یا تمجید از اسرائیل را جایگزین آن خواهند کرد.

این هنرمند آذربایجانی با بیان اینکه عقاید قره‌باغی بر مبنای اصول انقلاب و سال ۵۷ است، بیان داشت: مسئولین با حذف آن سرود چه پیامی را می‌خواستند به ملت دهند؟ با خط مشی انقلاب و استکبارستیزی مخالف هستید یا با شخص قره باغی؟!

وی افزود: بنده از این اقدام  زننده به شدت ناراحت شدم، حال در جشنواره بسیج شیراز به سر می‌برم و نمی‌دانم اطلاعیه دهم یا اینکه شکایت کنم.

قره باغی با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و اقدامات خصمانه آنان علیه ملت ایران، ابراز کرد: مگر دشمنی‌ها تمام شده است که این آهنگ را حذف کردند؟ سالانه میلیون‌ها کاربر این سرود را به عنوان آهنگ پیشواز خود در ایام مبارکه دهه فجر انتخاب می‌کردند و کمتر کسی بود که این سرود را نشنیده باشد.

وی متذکر شد: آنها تنها یک سرود را حذف نکردند بلکه نماد آمریکا و اسرائیل ستیزی را حذف کردند، این سرود یادآور انقلاب و خون‌هایی بود که در راه رسیدن به اقتدار ملی ریخته شده بود.

این ترانه سرای انقلابی در پایان گفت: برجام و هر چیز دیگری دشمنی با استکبار را عوض نمی‌کند، آمریکا کشور جهان خوار است و در تمامی نقاط دنیا فتنه برپا می‌کند.