مشاورعالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت : ایمان ،ولایت مداری ، اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت ملت خنثی کننده تمامی توطئه های دشمنان است. به گزارش رصدمراغا؛ نجیب زاده در همایش روشنگری بسیج فرهنگیان مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان افزود : نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا و به لطف الهی […]

مشاورعالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت : ایمان ،ولایت مداری ، اطاعت از ولایت فقیه و بصیرت ملت خنثی کننده تمامی توطئه های دشمنان است.

۱ ۰۲۵(۱)
به گزارش رصدمراغا؛ نجیب زاده در همایش روشنگری بسیج فرهنگیان مراغه در تالار شهید بهشتی این شهرستان افزود : نظام مقدس اسلامی به برکت خون شهدا و به لطف الهی در اوج قدرت بوده و اگر آمریکا و دشمنی بخواهد به مرزهای مان تجاوزی کند آنچنان حقیرش خواهیم کرد که دنیا هرگز به خود ندیده است.
وی اظهار کرد : اکنون به جهانیان اثبات شده که بدون حضور و بازیگری جمهوری اسلامی ، هیچ معادله ای در منطقه ممکن نبوده و به شکست خواهد انجامید.
مشاورعالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت : به برکت خون ۳۶ هزار شهید دانش آموز و چهار هزار شهید فرهنگی و به فضل الهی در زمینه های فناوری و تکنولوژی های روز در جهان سرآمد بوده و پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.
نجیب زاده خاطرنشان کرد : دشمن از اولین سالهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، با انواع توطئه ها ، ترورها و قائله های مختلف درصدد سرنگونی و تضعیف نظام مقدس اسلامی بوده که با هوشیاری ملت بزرگ ایران شکست نصیب دشمنان شده است.
وی تصریح کرد : باتوجه به شکست دشمنان در عرصه جنگ سخت و توطئه های مختلف ، اکنون درصدد قرآن بر سر نیزه کردن به واسطه جریان نفوذ در داخل کشور و با همراهی سرسپردگان داخلی خود است.
مشاورعالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: انتخابات به عنوان بهترین فرصت برای جریان نفوذ بوده و هوشیاری و بصیرت برای مقابله با این جریان خزنده دشمن ضروری است.
نجیب زاده اضافه کرد : خط امام (ره) و رهبری بهترین شاخص برای حضور در انتخابات بوده و باید با تکیه بر این شاخص ها انتخابی آگاهانه و اصلح در این عرصه حساس داشته باشیم