به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست بصیرتی در جمع کارکنان قرارگاه خاتم الانبیا افزود : مقابله با جریان های نفوذ از جمله نفوذ اقتصادی تنها با حضور فعال در عرصه های اقتصادی با روحیه جهادی امکان پذیر بوده و این قرارگاه نقش مهمی در این راستا ایفا می کند. وی […]

۱ ۰۱۵(۱)
به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست بصیرتی در جمع کارکنان قرارگاه خاتم الانبیا افزود : مقابله با جریان های نفوذ از جمله نفوذ اقتصادی تنها با حضور فعال در عرصه های اقتصادی با روحیه جهادی امکان پذیر بوده و این قرارگاه نقش مهمی در این راستا ایفا می کند.
وی اظهار کرد : اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی در جهت رشد و اعتلای ایران اسلامی به عنوان هدف اصلی قرارگاه خاتم الانبیا با بهره گیری از پتانسیل های بزرگ داخلی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : علی رغم تلاش ها و موفقیت های بزرگ این قرارگاه در زمینه های مختلف اقتصادی ، جریان نفوذ و ایادی آن درصدد تخریب این تلاش ها و فعالیت ها بوده که هوشیاری در این زمینه ضروری است.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد : اکنون نیز علی رغم هجمه های تبلیغاتی دشمنان ، هرجا که لازم باشد ، سپاه و بسیج حضوری فعال و تاثیرگذار برای اعتلای نظام اسلامی با تکیه بر پشتوانه مردمی خود خواهد  داشت.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جریان نفوذ خاطرنشان کرد : شناخت راه های نفوذ دشمن به ویژه در صحنه حساسی چون انتخابات پیش رو مستلزم آگاهی ، بصیرت و ولایتمداری است.
حجت الاسلام فیضی زاده اضافه کرد : انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی صحنه ای حساس برای ملت بزرگ ایران بوده و هوشیاری در برابر جریان نفوذ در این صحنه حیاتی است