مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی در مراغه برگزار می شود.   به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا با اعلام این خبر افزود : این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره […]

DSC00245

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی در مراغه برگزار می شود.

 
به گزارش رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در گفت و گو با خبرنگار رصدمراغا با اعلام این خبر افزود : این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ شهید مدافع حرم این استان و شهدای هسته ای و شهید تهرانی مقدم برگزار می شود.
وی اظهار کرد : این یادواره به مدت یک روز ۱۵ بهمن ماه سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر ساعت ۱۴:۳۰ در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (ع) مراغه برگزار می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : سخنران این یادواره حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج خواهد بود.
حجت الاسلام فیضی زاده خاطرنشان کرد : برگزاری این یادواره در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) و جبهه مقاومت اسلامی در برابر نظام سلطه انجام می شود.

انتهای پیام/