پیکر پاک شهید مدافع حرم امیر لطفی امروز صبح با حضور خیل عظیمی از دوستان و همراهان این شهید بر دوش مردم شهید پرور تشییع و در قطعه شهدا گلزار تهران به خاک سپرده شد. به گزارش رصدمراغا ؛ پیکر مطهر این شهید مدافع حرم آل الله صبح امروز از چهار راه حمزه […]

 

 

پیکر پاک شهید مدافع حرم امیر لطفی امروز صبح با حضور خیل عظیمی از دوستان و همراهان این شهید بر دوش مردم شهید پرور تشییع و در قطعه شهدا گلزار تهران به خاک سپرده شد.

defae moghadas33

به گزارش رصدمراغا ؛ پیکر مطهر این شهید مدافع حرم آل الله صبح امروز از چهار راه حمزه در محله یاخچی آباد واقع در جنوب تهران تشییع و پس از گذر از محله عباسی، برای خاک سپاری در قطعه شهدا گلزار تهران انتقال داده شد و در جوار شهدا آرام گرفت.

در این مراسم که با حضور خیل عظیمی از دوستان و همرزمان این شهید برگزار شد؛ مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به نوحه سرایی پرداختند.

شهید امیر لطفی متولد ۱۳۶۵ اصالتا مراغه ای بود که ۲۹ آذر ماه امسال در شهر حلب در سوریه با ترکش خمپاره تروریست های تکفیری از ناحیه قلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

قبل از این شهید امین کریمی به عنوان دومین شهید مدافع حرم مراغه ای در ۳۰ مهر مصادف با تاسوعای حسینی به مقام شامخ شهادت نائل آمده بود.

همچنین سرگرد پاسدار علی کنعانی اولین شهید مدافع حرم این شهرستان بود که در پنجم اردیبهشت سال ۹۲ در راه دفاع از حرمین شریفین به شهادت رسید.

شایان ذکر است که شهید امیر لطفی از نیروهای فرماندهی اجرایی ستاد مشترک سپاه بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شده بود.

۱۰۰۰۸۳_orig

انتهای پیام/