اعزام ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه در قالب کاروان شوق زیارت به قم و مشهد مقدس       به گزارش رصدمراغا ؛ ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود: طرح کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت پوشش این نهاد و ترویج […]

 

۱۳۳۱۶۰_۶۴۶۳۵۶۳۴۸

 

 

اعزام ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه در قالب کاروان شوق زیارت به قم و مشهد مقدس

 

 

 

به گزارش رصدمراغا ؛ ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود: طرح کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت اجرا می شود.

وی ادامه داد: ۶۵ نفر مددجوی مرد و ۱۳۵ نفر مدد جوی زن دوشنبه به مشهد مقدس اعزام شدند که هشت روز در محضر امام هشتم خواهند بود.

هاشمیان تصریح کرد: در این طرح هر فرد خیر و نیکوکار با پذیرفتن هزینه سفر و اعزام یک یا چند نیازمند یا تامین بخشی از هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، خود را در این امر خداپسندانه شریک کرده است.

وی یادآور شد: در دهمین سال از اعزام مددجویان به سفر معنوی مشهد مقدس، این کاروان قبل از سفر به مشهد مقدس برای اولین بار به شهر مقدس قم با قطار سفر خواهد داشت و پس از زیارت مرقد حضرت معصومه (س) به شهر مقدس مشهد خواهند رفت.

هاشمیان اضافه کرد: کاروان دیگر از مددجویان تحت حمایت مراغه در ماه گذشته به کمک خیرین به شهر مقدس قم سفر کرده بودند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: هزینه سفر هر نفر حدود ۳۵۰ هزار تومان برآورد شده که در مجموع برای ۲۰۰ نفر حدود ۷۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.