به گزارش رصد مراغا شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مراغه در محکومیت کشتار شیعیان مظلوم نیجریه و سکوت جوامع جهانی در مقابل چنین فجایع انسانی بیانیه ای را صادر کرده است         باسمه تعالی الهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبه ولینا و کثره عدونا و قله […]

 

zzzzzzzz

 

 

به گزارش رصد مراغا شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مراغه در محکومیت کشتار شیعیان مظلوم نیجریه و سکوت جوامع جهانی در مقابل چنین فجایع انسانی بیانیه ای را صادر کرده است

 

 

 

 

باسمه تعالی

الهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبه ولینا و کثره عدونا و قله عددنا و شده الفتن علینا

بارالها، امت رسولت به درگاه تو شکایت می آورند از نبود پیامبر تو در جمع شان و غیبت امام زمان شان و بسیاری دشمنان و کم عده بودن خود و شدت فتنه هایی که بر ایشان روی آورده.

حوادث جانسوزی که امروز در جای جای کره زمین در جریان است و جنایات اسفناکی که در حق انسانیت رخ می دهد، شرر بر جان هر انسان آزاده ای می اندازد.گویی مسلمانان مظلوم در هیچ کجای این کره خاکی حق زیستن در آرامش را ندارند. گاه در عراق و سوریه به دست تروریست های دست ساز استکبار آواره و کشته می شوند و گاه در میانمار، طعمه آتش کینه افراطیان هستند و روزی در نیجریه زیرپای چکمه پوشان ارتش ظلم و مزدور آل سعود خائن، مظلومانه شهد شهادت می نوشند. اینجاست که به روشنی می توان سر انگشتان کفر و الحاد جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل را در این جنایات جست و باید یاد کرد از فرمایش      بت شکن جماران امام خمینی ( رحمه الله علیه ) که فرمودند : « به راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود کسی جرات این همه جسارت و شرارت با فرزندان معنوی رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را داشت؟ »

جنایات جاری در نیجریه ، میانمار و نارداران آذربایجان پرده از چهره نفاق جهانی و داخلی برانداخت.آنان که به بهانه های واهی متوسل به قطعنامه های حقوقی بشری می شوند، گویا رنگین پوستان را بشر نمی شناسند. و در داخل نیز همان ها که تا مدت ها درب سفارت فرانسه را قبله آمال خود کرده و شمع باران می نمودند، گویا آفریقایی های مظلوم را درخور یک همدردی لفظی ندانستند و کسانی که فریاد قومیت گرایی شان، گوش فلک را کر می کرد، جنایات در حق مظلومان نارداران در آذربایجان را ندیدند یا نخواستند ببینند.

حقیقت غیر قابل انکار جهان امروز اینست که تمام کفر در برابر تمام اسلام قد برافراشته و می کوشد با حربه های مختلف از کشتار و غارت گرفته تا تفرقه افکنی و نفوذ سیاسی و فرهنگی، جبهه حق را به زانو در آورد. اما مستضعفان جهان از هر مذهب و ملتی تحت ولایت و رهبری نائب امام عصر ( عجل الله تعالی فرجه) حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) عزم بر جهانی کردن انقلاب خود دارند و به زودی ابر قدرت های ظالم شاهد ویران شدن کاخ های خود به دست بسیجیان انقلاب اسلامی خواهند بود.

آنان که گمان می برند با کشتن و غارت اموال می توانند مسلمین را از راه خود خارج کنند باید بدانند که این وعده خداست که: « و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین » و باید منتظر دست انتقامی باشند که به زودی از آستین مقاومت اسلامی بیرون آمده و مستکبران را به عقوبتی سخت دچار خواهد کرد. ان شاء الله.

 

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی شهرستان مراغه