حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در همایش مشترک ائمه جماعات ، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج مراغه در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهرستان گفت : مساجد سنگر مقاومت و ترویج آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و جایگاهی برای مقابله با انحرافات و بدعت ها است.   به […]

۱ ۲۴۲

 

 

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در همایش مشترک ائمه جماعات ، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج مراغه در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهرستان گفت : مساجد سنگر مقاومت و ترویج آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) و جایگاهی برای مقابله با انحرافات و بدعت ها است.

 

به گزارش رصد مراغا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : مساجد سنگر ترویج آموزه های اسلامی و مقابله با انحرافات و بدعت ها است.
حجت الاسلام فیضی زاده افزود : بدعت ستیزی ، مقابله با راه های نفوذ دشمن و فرهنگ سازی اسلامی باید در مساجد مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار کرد : مساجد در طول سالهای اخیر همواره سنگر فرهنگ سازی و بسیج مردمی برای مقابله با توطئه ها ، تهدیدات و توطئه های دشمنان در کنار پایگاه های بسیج بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از مساجد به عنوان سنگر بسیج مردمی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده اند.
حجت الاسلام فیضی زاده تصریح کرد : مدیریت صحیح ، جذب جوانان ، رسیدگی به امور داخلی و برگزاری نمازهای جماعت و آیین های اسلامی و دینی باید در مساجد مورد توجه جدی قرار گیرد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه نیز در این همایش گفت : هیات امنای مساجد باید در کنار روحانیون و  پایگاه های بسیج به بهره گیری از تعامل سازنده در جهت فرهنگ سازی در مساجد حرکت کنند.
حجت الاسلام مطهری افزود : توجه به امانتداری ، جذب قشر جوانان به مراسمات اسلامی و دینی توسط هیات امنای مساجد ضروری است