آیین نمادین هفدهمین مانور زلزله با حضور مسئولان آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی در دبیرستان پوررستم شهرستان مراغه برگزار شد و دانش آموزان با به صدا در آمدن آژیر زلزله فرضی ، با نحوه پناه گیری، خروج بموقع و درست به هنگام زلزله آشنا شدند. به گزارش رصد مراغا […]

۱۱۱

آیین نمادین هفدهمین مانور زلزله با حضور مسئولان آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی در دبیرستان پوررستم شهرستان مراغه برگزار شد و دانش آموزان با به صدا در آمدن آژیر زلزله فرضی ، با نحوه پناه گیری، خروج بموقع و درست به هنگام زلزله آشنا شدند.

به گزارش رصد مراغا ؛ صبح امروز ، همزمان باسراسر کشور ، هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس مراغه و به صورت نمادین در هنرستان شهید پوررستم این شهرستان و با حضور مسکینی معاون فرماندار ، جلیل اسلامی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه و سایر مسئولین شهری و محلی برگزار شد.

آموزش پناهگیری صحیح ، خروج صحیح از ساختمان و ایجاد آمادگی لازم دانش آموزان در برابر حوادث از جمله زلزله از اهداف برگزاری این مانور می باشد. این مانوربا هماهنگی و همکاری فرمانداری ، آموزش و پرورش ، نیروی انتظامی ،اورزانش ۱۱۵ ،هلال احمر ، آتش نشانی و سایر ارگان های مربوطه مراغه برگزار گردید.

گفتنی است بخشی از مدارس شهرستان مراغه با اعتبارات دولتی و حمایت خیرین مدرسه ساز در این شهرستان بازسازی و مقاوم سازی شده اند .

انتهای پیام/