مسئولین شهری به مناسبت هفته بسیج ، ضمن افتتاح نمایشگاه اختراعات مرکز رشد شهید فراحی سپاه مراغه از اختراعات بسیجیان بازدید کردند.   به گزارش رصد مراغا ؛ در این بازدید ، مسئولین شهری از فعالیت ها ، اختراعات و ابداعات جوانان فعال در این مرکز بازدید کردند. گفتنی است این مرکز […]

DSCF2321

 

 

 

مسئولین شهری به مناسبت هفته بسیج ، ضمن افتتاح نمایشگاه اختراعات مرکز رشد شهید فراحی سپاه مراغه از اختراعات بسیجیان بازدید کردند.

 
به گزارش رصد مراغا ؛ در این بازدید ، مسئولین شهری از فعالیت ها ، اختراعات و ابداعات جوانان فعال در این مرکز بازدید کردند.
گفتنی است این مرکز در سال ۹۲ به منظور هماهنگی ، هدایت و توسعه هدفمند فعالیت های علمی و پژوهشی در سطح اقشار دانشور جامعه ، بسیج علمی شهرستان مراغه تاسیس شد است .

تقویت بنیه علمی بسیجیان و اقشار دانشور ، مشارکت در کارآفرینی علمی پژوهشی با استفاده از حمایت های بلاعوض از اختراعات و طرح های مبتکران از جمله اهداف مرکز رشد مراغه است

در این مرکز رشد ، بیش از ۲۰ نفر از جوانان بسیجی در زمینه های علمی و فرهنگی در حال فعالیت هستند.
مرکز رشد بسیج مراغه اولین مرکز رشد بسیج در سطح استان با بیش از ۳۰ طرح ابداعی و اختراعات جوانان بسیج با حمایت های سپاه ناحیه مراغه فعالیت می کند.

همکاری با دانشگاه های مطرح کشور از جمله صنعتی شریف ، تهران و … از جمله ویژگی های علمی مهم مرکز رشد مراغه است .

نمایشگاه اختراعات مرکز رشد بسیج مراغه در مجتمع فرهنگی شهید علی کنعانی (کانون بسیج سابق ) پشت دژبانی در وقت های اداری آماده بازدید مراکز علمی می باشد .
در این بازدید ، فرماندار ، مسئولین نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهری حضور داشتند.

انتهای پیام /