عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه درنمازجمعه این هفته شهرستان گفت: دیدار سران کشورهای مختلف با رهبر انقلاب نوید این را می دهد که تصمیمات و فرمایشات ایشان در دنیا راه گشای بسیاری از مسائل است .     به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی با اشاره […]

۸۱۷۳۸۰۰۴-۷۰۱۲۶۴۷۳

 

 

 

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه درنمازجمعه این هفته شهرستان گفت: دیدار سران کشورهای مختلف با رهبر انقلاب نوید این را می دهد که تصمیمات و فرمایشات ایشان در دنیا راه گشای بسیاری از مسائل است .

 

 

به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی با اشاره به هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج گفت : بسیج شجره طیبه ای است که بنای آن را حضرت امام بنا کرد و برکات زیادی برای انقلاب داشته است

وی افزود : حضرت امام فرمودند ملتی که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد ؛ گاهی با ارسال فقط یک پیامک هزاران نفر از این جوانان سر موقع حاضر می شوند و این در هیچ جای جهان سابقه نداشته است .

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد : امروز بسیج فقط مختص به کشور ایران نمی باشد بلکه در کشورهای دیگر نیز به تاسی از حرکت بسیج در ایران نمونه این سازمان در کشورهایی چون عراق و لبنان و سوریه تشکیل شده است.

وی ادامه داد : ایستادگی و مقاومت ما در دوران دفاع مقدس نیز مدیون بسیج بود چرا که ارتش و سپاه نیروی کافی برای مقابله با ارتش تا دندان مسلح عراق را نداشتند اما بحمدالله به برکت وجود شجره طیبه بسیج توانستیم در جنگ نیز پیروز شویم .

امام جمعه مراغه با اشاره به نشست اخیر سران کشورهای صادر کننده گاز در تهران افزود : دیدار سران کشورهای مختلف با رهبر انقلاب نوید این را می دهد که تصمیمات و فرمایشات ایشان در دنیا راه گشای بسیاری از مسائل است .

وی به دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب بدون تشریفات دیپلماتیک اشاره کرده و گفت : چنین مسائلی در عالم دیپلماسی اهمیت زیادی دارد اینکه رئیس جمهور کشوری بدون تشریفات خاصی به جایی برود مطلب کمی نیست ، و این بیانگر عزت ایران اسلامی است که در سایه تبعیت از اسلام به وجود آمده است .

وی ادامه داد حتی هدیه ای که پوتین برای رهبر انقلاب آورده بود نیز دارای پیام است ؛ قرآنی که روزی در سایه بی عرضگی شاهان این سرزمین به غارت برده شده بود امروز در اثر عزت ایران اسلامی به رهبر آن هدیه داده می شود .

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود : مردم ایران در طول تاریخ در سایه تبعیت از علمای خود و رهبری های امام (ره) انقلاب کرده و بعد از امام نیز با تبعیت از فرزند خلف امام که امام گونه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است همیشه عزت مند زندگی کردند و همواره شعار سیدوسالار شهیدان «هیهات من الذله » را سرلوحه کارشان قرار دادند .

وی با اشاره به اربعین حسینی نیز افزود : اربعین حسینی مایه جاودانگی و تاثیرگذاری نهضت اباعبدالله (ع) است و اسلام هر چه دارد از نهضت عاشوراست که امروز نیز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال میلیون ها نفر را به سوی خود جذب می کند.