به گزارش رصد مراغا ؛ استاد حوزه و دانشگاه های استان گفت : مقابله با جریان نفوذ برای صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی در جامعه ضروری است. حجت الاسلام مجتبی نظری در ایین دعای ندبه ویزه هفته بسیج در حسینیه پیامبر اعظم (ص) سپاه ناحیه مراغه افزود : مواظب ایجاد نفاق جدید […]

۷ ۴۲۱

 

به گزارش رصد مراغا ؛ استاد حوزه و دانشگاه های استان گفت : مقابله با جریان نفوذ برای صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی در جامعه ضروری است.
حجت الاسلام مجتبی نظری در ایین دعای ندبه ویزه هفته بسیج در حسینیه پیامبر اعظم (ص) سپاه ناحیه مراغه افزود : مواظب ایجاد نفاق جدید بر اثر جریان نفوذ در داخل کشور باشیم.
وی اظهار کرد : دشمن با عملیات ها و شیوه های جدید ، درصدد نفوذ به مرکز تصمیم گیری و تصمیم ساز کشور برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت : نباید اجازه دهیم در اثر غفلت و عدم هوشیاری ، رخنه ای در داخل کشور بر اثر جریان نفوذ و فتنه و نفاق ایجاد شود.
حجت الاسلام نظری اضافه کرد : امروز اسلام ناب محمدی (ص) و جبهه مقاومت در برابر اسلام امریکایی و اسلام گروه های تکفیری ایستاده است و با مجاهدت های رزمندگان به پیروزی نزدیک شده است.
وی خاطرنشان کرد : گروه های تکفیری با ظاهر اسلامی حتی به ناموس و جان مسلمانان و ملت های منطقه تجاوز می کند و شهدای مدافع حرم با مجاهدت ها و ایثار و شهادت خود در برابر این فتنه جدید نظام سلطه ایستاده اند.