مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه  در مراسم شکوه استادگی که به مناسبت روز بسیج انجام شد گفت: ایستادگی بسیج در طول سالیان بعد از انقلاب باعث شکست نقشه های دشمن شده است .     به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه […]

DSCF2347

 

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه  در مراسم شکوه استادگی که به مناسبت روز بسیج انجام شد گفت: ایستادگی بسیج در طول سالیان بعد از انقلاب باعث شکست نقشه های دشمن شده است .

 

 

به گزارش رصد مراغا ؛ حجت الاسلام فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پروژه نفوذ گفت : از اول انقلاب تا کنون دشمن در جاهای زیادی توانسته است نفوذ کند و بعضا ضررهای جبران ناپذیری هم زده است ، از جمله نفوذ در ریاست جمهوری با مهره ای چون بنی صدر و یا فریب قائم مقام رهبری .

وی افزود : بنا به فرمایش رهبری که بارها و بارها خطر آن را گوشزد کرده اند ، امروز نفوذ جریانی به جای نفوذ فردی در دستور کار دشمن قرار گرفته است .

حجت الاسلام فیضی زاده با بیان اینکه هدف آمریکا از توافق با کشورها نفوذ درآنها است گفت : به گفته کنت کی اف افسرارشد سابق نیروی دریایی امریکا ؛ کسانی که فکرمی کنند آمریکا به ایران نفع می رساند یا ابله هستند یا پول گرفته اند .

وی ادامه داد : ما به هیچ وجه با آمریکا بر سر میز مذاکره نمینشینیم چرا که مذاکره با آمریکا یعنی قبول تمامی جنایاتی که آمریکا در دنیا علی الخصوص در منطقه انجام می دهد ؛ فلذا رهبر انقلاب هم در هیچ زمینه ای غیر از مباحث هسته ای اجازه مذاکره با آمریکا را نداده اند هر کس هم غیر از این فکر میکند سخت در اشتباه است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به جدی بودن بحث نفوذ افزود : اگر پرژه نفوذ جدی نبود ، چرا امروز در کشور تعداد کمی نسبت به قبل در محکوم کردن شیطان بزرگ در صحنه حاضر می شوند ؛ چرا امروز در مدارس اجازه دادن شعار مرگ بر آمریکا داده نمی شود ؟ مگر با دشمن قسم خوردیمان آشتی کرده ایم ؟ اگر کسی چنین فکری را می کند سخت در اشتباه است .

وی خاطرنشان کرد : رهبر انقلاب در هیچ زمینه ای به جز مساله هسته ای اجازه مذاکره با آمریکا را نداده است ، اگر کسی خواب آمریکا را دیده است خدا بیدارش کند چرا که این به دور از خط و منش امام است .

حجت الاسلام فیضی زاده در خصوص نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت منطقه نیز افزود : امروز در سایه مدیریت رهبر انقلاب است که بشاراسد در سوریه سربلند است و بارها نیز اذعان کرده است توصیه های رهبر ایران باعث موفقیت و ایستادگی سوریه بوده است .

انتهای پیام /