معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: همزمان با دهه فجر ۷۴ طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

khabarبه گزارش رصد مراغه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه ، ظفر محمدی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل پنج طرح ملی، ۱۰ طرح استانی، ۱۴ طرح سایر منابع و ۵۰ طرح تسهیلات دولتی و بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها با ۶۹۱ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است، گفت: ۱۴۳ طرح نیز با اعتبارات ملی، استانی تسهیلات بانکی و بخش خصوصی در حال احداث است.

فرماندار مراغه ادامه داد: بهره برداری از آسفالت راه های روستایی، برق رسانی به روستاها، افتتاح مدارس خیرساز، مسکن های بهسازی شده روستایی، کارخانه بسته بندی میوه و خشکبار، ساختمان آب و فاضلاب شهر خداجو، سالن ورزشی چند منظوره، پارک گلشهر و خانه های بهداشت روستایی و شهری از جمله این برنامه هااست.

محمدی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، جشنواره های فرهنگی و هنری، همایش حجاب و عفاف، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جنگ شادی توسط ادارات، برنامه های مختلف اصناف و بازاریان و گفتمان های دانش آموزی از دیگر برنامه های شهرستان در این ایام است.