رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز دشمن در عرصه های مختلف از نظام سیلی خورده و مواضع زیادی را از دست داده است. به گزارش آناج، سردار نقدی در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت:ادامه راه شهدا و انقلاب اسلامی بر عهده نسل جوان […]

ca3857222714462a90bb553562f896aa.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز دشمن در عرصه های مختلف از نظام سیلی خورده و مواضع زیادی را از دست داده است.

به گزارش آناج، سردار نقدی در نشست صمیمی با فرماندهان بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت:ادامه راه شهدا و انقلاب اسلامی بر عهده نسل جوان و بسیجی کشور است.

وی ادامه داد: امروز دشمن در عرصه های مختلف از نظام سیلی خورده و مواضع زیادی را از دست داده است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن از موج بیداری اسلامی جوامع اسلامی به شدت وحشت دارد.

وی گفت: امروز مسلمان بودن یک عزت است در سال های گذشته بساط اسلامی در کشورهای اسلامی جمع شده بود با این حال شاهد هستیم که اکنون در غرب نیویورک مراسم عزاداری برای امام حسین (ع) برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تا زمانی که چنین رهبری و جوانان در کشور است، دشمنان ناامید هستند و دل خود را خوش کرده اند که انقلاب را شکست دهند.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر که از دستاوردهای شهدا بهره میبریم، باید راه آنها را ادامه دهیم، اعلام کرد: جریان انقلاب باید امروز به دست نسل آینده و شهید فهمیده های نسل چهارم استمرار پیدا کند.

شعار مرگ بر آمریکا را در عرصه اقتصاد کشور به کار بگیریم

وی با اشاره به گفته اوباما مبنی بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا برای جوانان ایران بهره ای ندارد، تصریح کرد: اگر امروز شعار مرگ بر آمریکا را در عرصه اقتصاد به کار بگیریم و کشور را از وابستگی به کالاهای خارجی برهانیم، شعار مرگ بر آمریکا عملی می شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله تربیت و خودسازی و افزایش بصیرت دانش آموزان خاطرنشان کرد: باید حلقه های تربیتی در فضای مجازی برای دانش آموزان تشکیل شود و دانش آموزان برای ارتقاء بصیرت خود باید تقوای الهی داشته باشند و همچنین از منویات رهبری پیروی کنند، چرا که یکی از اصلی ترین ارکان تعالی دانش اموزان بصیرت است و دانش آموزان باید دشمن را خوب بشناسند.

باید دست های پشت پرده حادثه منا را تشخیص دهیم

سردار نقدی متذکر شد: در فاجعه منا آمریکا و انگلیس دست داشته اند و باید دست های پشت پرده را در هر گرفتاری و اتفاقی تشخیص دهیم چرا که امروز آمریکا و انگلستان برخی شاهزاده های سعودی را در کشورشان تربیت می کنند تا اگر آل سعود از بین رفت این شاهزاده های مخالف برای نابودی مسلمان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه نباید دلمان را خوش به لبخند، پیام نوروزی و دست دادن رییس جمهور آمریکا بکنیم، اعلام کرد: رییس جمهور آمریکا حاضر است با دربار وزارت خارجه ایران دست دهد تا ثابت کند که مسوولان ایرانی از مواضع انقلابی خود دست کشیده اند.

وی همچنین با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر دخالت ایران در نابودی پایگاه ارتش متجاوزآمریکایی ها در لبنان و غرامت ۴۶ میلیارد دلاری آمریکا از ایران، تصریح کرد: آمریکا به این بهانه، ۴۶ میلیارد دلار ایران را که در بانک های کشورهای خارجی است، تصرف می کند، در حالی که سند و مدرکی مبنی بر دخالت ایران در جنگ آمریکا و لبنان در دست ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: باید دشمن را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم و دانش آموزان ما نباید خود را دست کم بگیرند و راه شهدا را ادامه دهند چرا که امروز خون ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشور به هدر نرفته است.

گفتنی است در پایان این مراسم، تندیس مدافعان حرم خطه آذربایجان به سردار نقدی اهداء شد.

انتهای خبر /