مدیر حوزه علمیه مراغه گفت: سران کشورهای اسلامی باید به فکر تامین امنیت حجاج در مناسک حج باشند تا دیگر شاهد جان باختن هزاران تن از امت اسلامی در یک آیین مذهبی نباشیم. مراغه -پایگاه خبری رصد حجت الاسلام حبیب حسینقلی زاده، شامگاه یکشنبه درمراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا، در مسجد جامع این شهرستان، افزود: […]

۱۸۴۴۹۳۴۱-۵۰۰x333

مدیر حوزه علمیه مراغه گفت: سران کشورهای اسلامی باید به فکر تامین امنیت حجاج در مناسک حج باشند تا دیگر شاهد جان باختن هزاران تن از امت اسلامی در یک آیین مذهبی نباشیم.

مراغه -پایگاه خبری رصد حجت الاسلام حبیب حسینقلی زاده، شامگاه یکشنبه درمراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا، در مسجد جامع این شهرستان، افزود: این حادثه یک اندوه بزرگ در دل امت اسلامی بود که نشات گرفته از عدم مسوولیت پذیری و بی تدبیری حکومت آل سعود است.

وی اظهار کرد: حرمین شریفین متعلق به همه امت اسلامی بوده و تامین امنیت و سلامتی زائران خانه خدا از مهمترین وظایف کشور میزبان است که امسال با بی تدبیری های آل سعود به این مهم توجه نشد.

همزمان با سراسر کشور، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه منا با حضور جمعی از مسوولان و مردم ولایتمدار مراغه برگزار شد.
روز گذشته اجساد ۱۰۳ نفر از جانباختگان ایرانی حادثه منا وارد کشور شد که این اجساد امروز و دیروز به زادگاه های خود برای دفن منتقل شدند و عصر امروز ایران اسلامی شاهد برگزاری مراسم یادبود شهدای حادثه منا بود.

انتهای خبر/