مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا در همایش بصیرتی ائمه جماعات ، مسئولین شهری و پایگاه های مقاومت بسیج بخش سراجوگفت : دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ، درصدد تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه هستند. مراغه -پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار احمدزاده در همایش بصیرتی ائمه جماعات […]

۸۱۱۸۲۱۷۴۴_۱۴۱۸۹۹

مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا در همایش بصیرتی ائمه جماعات ، مسئولین شهری و پایگاه های مقاومت بسیج بخش سراجوگفت : دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ، درصدد تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه هستند.

مراغه -پایگاه خبری رصد سرهنگ پاسدار احمدزاده در همایش بصیرتی ائمه جماعات ، مسئولین شهری و پایگاه های مقاومت بسیج بخش سراجو افزود : دشمن از الگو شدن سیره و منش حضرت زینب (س) برای ملت های مسلمان در هراس است .
وی اظهار کرد : نظام استکباری و رژیه غاصب صهیونیستی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت اسلامی با ایجاد گروه های تکفیری که مورد حمایت غرب و آمریکا بوده ، نظام اسلامی و تفکر انقلابی را نشانه رفته است.
مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا گفت : با توجه به عزم دشمنان اسلام برای ضربه زدن به تفکر اسلامی و انقلابی در منطقه ، حمایت از جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در سوریه امری ضروری و حیاتی است.
احمدزاده اضافه کرد : اجرای توطئه های مختلف از جمله راه اندازی فتنه ها مانند تحریک صدام مزدور برای تعدی به میهن اسلامی توسط نظام سلطه و رژیم صهونیستی به دلیل واهمه از شکل گیری تفکر انقلاب اسلامی در منطقه بوده است.
وی ادامه داد : در هشت سال دفاع مقدس ، با مجاهدت های رزمندگان و شهدا و نیز رهبری های امام راحل (ره) ، کشورمان در برابر قدرت های بزرگ دنیا ایستاد و حقانیت خود را به جهانیان به اثبات رساند.
مسئول قرارگاه انصار خاطرنشان کرد : رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، با ایمان راسخ ، با باور و اعتقاد خود با تکیه بر آموزه های اسلامی و دینی کارهای غیر ممکن را امکان پذیر کردند.
احمدزاده خاطرنشان کرد : پس از جنگ نیز نظام سلطه و صهونیست جهانی در عرصه فرهنگی با هدف از بین بدن و تضعیف آموزه ها و اعتقادات دینی با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی و راسنه ای به میدان آمده است.
بخشدار سراجو گفت : با عنایت الهی ، خون شهدا ، مجاهدت های رزمندگان و نیز رهبری های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکنون تمامی توطئه های دشمنان بر علیه کشورمان خنثی شده است.
نقی محمدی افزود : خدمت صادقانه و دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی همان ادامه راه راستین شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای خبر/
۸۱۲۲۲۹۹۳۰_۶۸۱۶۴