شهردار مراغه در جریان بازدید و شرکت در انتخابات نظام مهندسی بر ضرورت فرهنگسازی در انتخابات تاکید کرد و گفت: نظام مهندسی ساختمان می تواند بازوی توانمندی برای مدیریت شهری محسوب شود. 🔹مهندس محمد مقتومی به همراه رئیس و اعضای شورای شهری و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری با حضور در محل برگزاری انتخابات […]

شهردار مراغه در جریان بازدید و شرکت در انتخابات نظام مهندسی بر ضرورت فرهنگسازی در انتخابات تاکید کرد و گفت: نظام مهندسی ساختمان می تواند بازوی توانمندی برای مدیریت شهری محسوب شود.

🔹مهندس محمد مقتومی به همراه رئیس و اعضای شورای شهری و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری با حضور در محل برگزاری انتخابات نظام مهندسی دفتر مراغه که در محل سالن ورزشی شهید کنعانی برگزار شد ، گفت: فرهنگ انتخابات باید با رویکرد تخصص و تجربه گرایانه برگزار شود ، به گونه ای که تکلیفی که بر عهده داریم تنها برای رضای خدا و زمینه را برای نگاه مکتبی مردم، به انتخابات و مطالبه توقعات و انتظارات از نامزدهای انتخاباتی فراهم آورد.

🔹وی در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد تعامل و اتحاد میان این کانون با سایر نهادهای موجود در شهر اشاره کرد و افزود: انتظار می رود که نظام مهندسی شهرستان به عنوان بازوی توانمند مدیریت شهری تلقی شود و بتوانیم با کمک یکدیگر به نفع عموم شهروندان حرکت کنیم تا بتوانیم شهر را به صورت استاندارد و زیبا بسازیم.

🔹وی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری مراغه دست مودت، دوستی و همکاری به سمت سازمان نظام مهندسی و تمامی مهندسینی که در حال خدمت به شهر و آبادانی آن هستند دراز می کند تا با همدلی و همکاری یکدیگر بتوانیم شهر را بازسازی و بهسازی کنیم.

🔹شهردار مراغه در پایان این بازدید به همراه همکاران عضو نظام مهندسی ساختمان در انتخابات دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان مراغه شرکت و تعرفه خود را در صندوق آرا انداختند.