فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا گفت : جهاد تبیین و راه اندازی نهضت روشنگری تنها راه مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن بر علیه کشور است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع پیش از ظهر امروز چهارشنبه در یاوداره شهدای مطلع الفجر مراغه گفت : در حوادث اخیر تمامی دشمنان ایران اسلامی از منافقین گرفته تا سلطنت طبان و تجزیه طلبان با رهبری و هدایت آمریکای جنایت کار در یک جبهه متحد شده بودند و هر چه در توان داشتند به کاربستند تا روند پیش برندگی کشور را متوقف کنند و نظام را ساقط کنند .

 

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است افزود : شما می بینید در طول این سال ها هیچ شعاری علیه هیچ کدام ازمسئولین نظام داده نمی شود و فقط جایگاه ولی فقیه است که مورد جسارت قرار می گیرد ، چرا که می دانند ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی ولایت فقیه است .

 

سردار بابازاده با تاکید بر اینکه تا زمانی که دشمن خسته نشده است خستگی ما معنایی ندارد خاطرنشان کرد :  فضای کشور به خاطر جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن به قدری آلوده است که امروز اعدام یک جانی را که با تحوش تمام نیروی امینی و بسیجی ما را به شهادت رسانده است را خلاف انسانیت قلمداد می کنند !

 

وی تصریح کرد : باید در مقابل این هجم از بمباران تبلیغاتی و جنگ رسانه ای که دشمن به راه انداخته است مقابله به مثل کرد و تمامی کسانی که دلسوز نظام و انقلاب هستند باید کمر همت ببندند و در عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین شبانه روز کار کنند .

وی با تأکید بر اینکه تبیین و روشنگری راهکار مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن است، گفت: در مقابل هجمه گسترده دشمن که از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی ایجاد کرده است باید نهضت روشنگری و جهاد تبیین به راه انداخت .

 

وی اضافه کرد : تقویت هیئت های حسینی تقویت مساجد و گسترش برنامه های فرهنگی همانند یادواره های شهدا امروز از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد .

 

وی عنوان کرد : همانگونه که شهدا و رزمندگان در طول ۸ سال دفاع مقدس با نثار خونشان اجازه ندادند دشمن حتی یک وجب از خاک کشور را تصرف کند امروز نیز در مقابل هجمه سنگین و بمباران فکری دشمنان باید شبانه روز فعالیت تبلیغی کرد  .

 

وی در پایان با تاکید بر لزوم گفتگو با مردم در شرایط فعلی گفت : گفتگوی رودرو و شفاف با مردم از الزامات حکمرانی مطلوب است و مسئولین باید با قرار گرفتن در بین مردم و جمع های دانشجویی پاسخگوی سوالات آنان باشند .

انتهای پیام /