فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ  توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ فارسی افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره  و اماکن خصوصی با همکاری دو نفر مالخر در این شهرستان اعتراف و ضمن دستگیری این دو نفر در عملیات غافلگیرانه از مخفیگاه سارقان و مالخران مقادیر قابل توجهی وسایل و اقلام مسروقه این اماکن شامل: مقدار 20 ثوب سیم برق ، 2 گونی حدودا 50 کیلوگرم سیم برق سوخته ، تعداد 50 قلم انواع ظروف آشپرخانه مسی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست: ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.