فرمانده سپاه مراغه خبر داد : با اشراف اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه مراغه افراد هتاک به بنر مزین به تصویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی ، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار “یحیی حیدری” در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری عوامل هتک حرمت به بنر رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد : در طی روزهای گذشته افرادی با گستاخی و جسارت به ساحت رهبر معظم انقلاب و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اقدام به آتش زدن بنر مزین به تصویر رهبری و حاج قاسم و انعکاس رسانه ای آن در شبکه های بیگانه کرده بودند که باعث انزجار و ناراحتی مردم شهید پرور مراغه شده بود .

 

وی اضافه کرد : سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اطلاعات سپاه مراغه ، عوامل این اقدام زشت و ذلیلانه را شناسایی، دستگیر و به دست مراجع قضایی سپردند .

 

وی با تاکید بر اینکه پاسداران و بسیجیان سلحشور کمترین جسارتی را به ساحت رهبر عزیزتر از جان و انقلاب عزیزمان بر نمی تابند خاطرنشان کرد : جوانانی که فریب خورده‌اند باید مسیر خود را از عوامل جنایتکار و آشوب‌گر جدا و نسبت خود را با مردم و امنیت کشور تعریف کنند، البته هر کسی که قصد برهم زدن نظم و آرامش جامعه و تخریب اموال عمومی را داشته باشد، قطعا با او برخورد می‌شود که در این خصوص توان اطلاعاتی ما برای شناسایی و دستگیری عوامل آشوب‌گر بالا است.

 

وی از شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های شبکه ایجاد آشوب و نا امنی در مراغه خبر داد و گفت: با هوشیاری و بیداری کامل نیروهای امنیتی شهرستان مراغه در حوادث اخیر جو آرامی در شهرستان حاکم بوده است و سرشاخه‌های اصلی کسانی که به دنبال ایجاد تجمع های محدود چندنفری در برخی میادین شهر بودند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه شناسایی و دستگیرشدند .

 

وی با اشاره به دستگیری افرادی که اقدام به شعار نویسی کرده بودند افزود : با اقدام و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه تعدادی از افرادی که اقدام به شعارنویسی کرده و مخل امنیت شهر بودند و عمدتا تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام /