فرمانده سپاه مراغه گفت : فرهنگ ایثار، شهادت ، مقاومت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام مراغه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در پیشگاه خداوند تبارک و تعلی گفت : خداوند متعال در قرآن کریم از چهار گروه نام برده است که نعمتش را برایشان تمام کرده که یکی از آن ها شهدا هستند .

 

وی خاطرنشان کرد : جایگاه شهدا در قرآن کریم  هم ردیف پیامبران الهی شمرده شده است و  و پویایی و زنده بودن جامعه در سایه خون شهدا است .

 

وی با اشاره به اینکه نباید یاد و نام شهدا از خاطرها فراموش شود تصریح کرد : استمداد از مقام شامخ شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در مسئولین می شود .

 

حجت الاسلام ابراهیم برزگر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : اگر در جامعه ای عرصه شهادت و روحیه شهادت طلبی نباشد در آن جامعه عزتی وجود ندارد .

وی افزود : عزت، اقتدار و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مرهون خون شهدا است

وی تصریح کرد : اگر نظام جمهوری اسلامی در منطقه بلکه در دنیا دارای اقتدار است ، بدون شک همه این ها در سایه روحیه ایثار و شهادت است .

 

به گزارش رصدمراغا ؛ جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراغه به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دومین روز از معرفی فرمانده جدید سپاه مراغه با حضور در مزار شهدای گمنام مراغه با آرمان های والای شهیدان تجدید پیمان کردند .