فرمانده سپاه مراغه گفت : آسایش امروز کشورمان در سایه خون پاک شهیدان به دست آمده و باید همواره قدردان جانفشانی شهدای والامقام باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار یحیی حیدری در حاشیه دیدار از خانواده شهدا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا قدرتمندتر از همیشه است گفت :  امروز دشمن قدرت جمهوری اسلامی را به عینه مشاهده می کند و برای جلوگیری از حرکت پیش برنده آن سنگ اندازی می کند .


وی به لزوم تبیین دست آوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرده و خاطرنشان کرد : رسالت سنگین تبیین دست آورد های انقلاب اسلامی امروز بر دوش تمامی دلسوزان نظام اسلامی به خصوص بزرگان و ریش سفیدانی است که سختی های دوران پیش از انقلاب را با گوشت و استخوان درک کرده اند .

وی تصریح کرد : متاسفانه نسل فعلی از شرایط سخت پیش از انقلاب و حتی چندین سال بعد از انقلاب ناآگاه است و نمی داند که مرد از دسترسی به اولیه ترین امکانات و رفاه از جمله گاز و برق و آب و … بی بهره بودند .

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی سطح رفاه اجتماعی تا حدی بالا رفته است که مردم کمترین نقصی را در شرایط روزانه زندگی بر نمی تابند .

فرمانده سپاه مراغه به‌ همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مسئول نمايندگی و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه مراغه از خانواده های شهیدان تمهدی و خیرالهی دیدار و تجلیل کردند .

به گزارش رصدمراغا؛ پاسدار رشید اسلام خلیل تمهیدی و بسیجی شهید احمد رضا تمهیدی به فاصله دو روز از هم در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شده اند .

شهید بسیجی داود خیرالهی نیز در بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به فيض شهادت نائل شده است.

انتهای پیام/