به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ ناصر رحمتی در ابتدای جلسه علنی شوای اسلامی شهر مراغه با اشاره به برگزاری برنامه های عید غدیر خم و انتقاد برخی رسانه‌ها و نهاد‌ها گفت : در عید سعید غدیر خم از طرف ستاد غدیر شهرستان به مدت سه روز برنامه های مختلفی از جمله توزیع نذری ، […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ ناصر رحمتی در ابتدای جلسه علنی شوای اسلامی شهر مراغه با اشاره به برگزاری برنامه های عید غدیر خم و انتقاد برخی رسانه‌ها و نهاد‌ها گفت : در عید سعید غدیر خم از طرف ستاد غدیر شهرستان به مدت سه روز برنامه های مختلفی از جمله توزیع نذری ، برنامه های فرهنگی،  مولودی خوانی و …برگزار شد.

وی افزود : در کنار این برنامه ها در ویژه برنامه روز غدیر برنامه ای هم برگزار شد که با دعوت روابط عمومی یکی از گروه های موسیقی و کمدی شهرستان اجرای برنامه کرد که مورد انتقاد بعضی از اصحاب رسانه و برخی نهاد ها شد .

وی با اشاره به اینکه انتقاد تا حدودی وارد بود خاطرنشان کرد: قبلا به روابط عمومی شهرداری اخطار های لازم داده شده بود که از اجرای برنامه هایی که ایجاد حاشیه می‌کند پرهیز شود که متاسفانه به این اخطار توجه نشده بود .

وی تصریح کرد : سابقه حضور برخی افراد که قبلا نیز در برنامه نیمه شعبان بودند مشخص بود و نباید از آن تیم استفاده می شد .

وی اضافه کرد: نباید از حضور چنین اشخاصی استفاده کرد که زحمات چندین روزه کسانی که شبانه روز وقت گذاشته بودند زیرسوال برود .

وی در پایان گفت : از رسانه ها و برخی نهاد ها نیز انتظار می رود در چنین مواقعی اگر انتقادی هست مستقیما به اعضای شورا انتقال دهند که مطمئنا بهتر نتیجه خواهیم گرفت تا صدور بیانیه و رسانه ای کردن یک خطا ؛ مطمئنا در این صورت کم و کاستیها برطرف می شود .