به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ برنامه ای که به نام امیرالمومنین زینت می گیرد باید در شأن و منزلت ایشان برگزار شود ، هیچ توجیهی از متولیان برنامه قابل قبول نیست که مجلس اهل بیت با ارگ و موسیقی برگزار شود و کودک و نوجوان شرکت کننده در مراسم بنا به اقتضاء موسیقی شما […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ برنامه ای که به نام امیرالمومنین زینت می گیرد باید در شأن و منزلت ایشان برگزار شود ، هیچ توجیهی از متولیان برنامه قابل قبول نیست که مجلس اهل بیت با ارگ و موسیقی برگزار شود و کودک و نوجوان شرکت کننده در مراسم بنا به اقتضاء موسیقی شما اقدام به حرکات موزون کند.

وقتی می گوییم با الفبای کار فرهنگی هم بیگانه هستید به همین دلیل است که طرف بیاید در برنامه منتسب به مولی الموحدین علیه السلام ، گودی گودی گودی گودیا … ! بخواند و شما هم نیشتان تا بناگوش باز باشد.

جای تعجب است که مسئولین در صف اول نشسته باشند و در مقابل چنین حرکات سخیفی فقط تماشاگر باشند کمترین اقدامتان باید ترک چنین مجلس بی محتوا و بدون برنامه مى بود.

باید به حال متولیان فرهنگی یک شهر تأسف خورد که به جای معرفی حقیقت عید بزرگ غدیر خم و به بهانه شاد کردن ملت روی می آورند به اجرای چنین برنامه های بی پایه و ضعیفی  !

هشیار باش و هشدار به مجموعه های ارزشی ،هیئت های حسینی ،افراد دلسوز و دغدغه مند که اگر در مقابل چنین رفتارهایی سکوت کنند و بی تفاوت باشند مطمئن باشند حرکتی که چندین سال است برای بزرگداشت و برپایی جشن های غدیر به صورت باشکوه برداشته شده است و کم کم نمود پیدا می کند تحریف خواهد شد و روز غدیر خم بهانه ای خواهد شد برای سوء استفاده کنندگان و افراد سودجو