حجت‌الاسلام مهدی شفیعی گفت : حجاب در تمامی ادیان الهی وجود دارد و مختص دین اسلام نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام مهدی شفیعی در همایش مروارید فاطمی که در بوستان یادگاران مراغه برگزار شد گفت: بیست و یکم تیرماه سالروز شهادت ۲ هزار و به گواه برخی منابع ۵ هزار شهید است که برای دفاع از حجاب در مسجد گوهرشاد به دست رضا شاه خائن به شهادت رسیدند.

وی افزود : حجاب مختص دین اسلام نیست و در تمامی ادیان الهی وجود دارد ، در فیلم هایی که تاریخ گذشته غرب را نشان می دهد تمامی زنان کشورها محجبه هستند .

وی خاطر نشان کرد : یکی از عوامل ترویج بدحجابی در صحنه نبودن خانم های محجبه هست ، چرا باید در مراکز تفریحی زنان باحجاب حضور کمی داشته باشند و میدان را به بدحجاب ها بدهند .

وی افزود : حجاب یک عمل کاملا عقلی است و بانوانی که محجبه هستند از نگاه آلوده مردان هوس راه به دور هستند •

وی با اشاره به اینکه کسی که حجاب مناسبی ندارد در معرض نگاه آلوده دیگران است تصریح کرد: مطمئنا روز به روز ملاک های آزادی کذایی که بدحجاب ها اذعان می کنند تغییر خواهد کرد و متأسفانه هر چقدر به سمت لختی می روند به گمان خودشان آزاد تر هستند .

وی ادامه داد : ولنگاری در فضای مجازی که خانواده ها به آن توجه ندارند و فرزندان خود را بدون کوچکترین کنترلی در فضای مجازی رها می کنند باعث ترویج بد حجابی شده است .

وی در پایان گفت : بی حجابی و بی حیایی محصول القای صهیونیست ها در جامعه ما است که می خواهند خانواده مسلمانان‌ را از هم بپاشند در صورتی که خود یهودی ها در ارتباطات خود قائل به محرم و نامحرم و رعایت حجاب هستند!

انتهای پیام /