این رزمایش به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو ، وزیر کشور ، فرمانده کل سپاه در ستاد مرکزی و با حضور فرمانده سپاه مراغه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مراغه و رئیس شرکت توزیع برق شهرستان در ستاد فرماندهی سپاه مراغه برگزار شد. 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ فرمانده سپاه مراغه در حاشیه این رزمایش گفت : این رزمایش امروز چهارشنبه با همکاری وزارتخانه‌های نیرو، کشور و بسیج ادارت برای اجرای مصوبه هیئت وزیران درباره کاهش مصرف آب و برق دستگاه‌های خدماتی برگزار می‌شود.

 

وی افزود : این طرح در مرحله نخست برای همه ساختمان‌ها و تاسیسات رده‌های مختلف وزارتخانه‌های نیرو، کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و در مراحل بعدی برای سایر ادارات و نهاد‌ها برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد : بر اساس مصوبه هیئت وزیران، دستگاه‌های دولتی و خدماتی موظف هستند مصرف آب و برق خود را در ساعات اداری نسبت به مصارف مدت مشابه ۳۰ درصد و پس از پایان وقت اداری به میزان ۶۰ درصد کاهش دهند.

 

وی تصریح کرد: در این رزمایش همه موارد مرتبط با ادارات بر اساس مصوبه هیئت وزیران و همچنین اقدام‌های صرفه‌جویی مؤثر از جمله روشن‌کردن مولدهای برق اضطراری، خاموش‌کردن وسایل سرمایشی به جز اتاق جلسات ، فاوا و مراسمات ، استفاده از نور طبیعی برای روشنایی، خاموش‌کردن روشنایی و تجهیزات برقی بعد از ساعت کاری، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز و … اجرا و پایش شده و به‌صورت روزانه مصارف آب و برق ادارات به‌صورت میدانی و اقدام‌های اصلاحی لازم انجام می‌پذیرد .

 

انتهای پیام/