به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ جلسه علنی شوای اسلامی شهر مراغه با حضور تمامی اعضا و خبرنگاران شامگاه دوشنبه در اتاق جلسات شورای اسلامی شهر مراغه برگزار شد. ابراهیم خوش رفتار گفت : کم کاری روابط عمومی باعث است عملکرد شورای اسلامی شهر در طول ۹ ماه گذشته دیده نشود. شیخ فرجی گفت : […]

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ جلسه علنی شوای اسلامی شهر مراغه با حضور تمامی اعضا و خبرنگاران شامگاه دوشنبه در اتاق جلسات شورای اسلامی شهر مراغه برگزار شد.

ابراهیم خوش رفتار گفت : کم کاری روابط عمومی باعث است عملکرد شورای اسلامی شهر در طول ۹ ماه گذشته دیده نشود.

شیخ فرجی گفت : مدیریت سیستمی ما مشکل دارد ۰ منظور از مدیریت سیستمی استفاده نکردن از شکل به روز مدیریت از جمله استفاده از سامانه ۱۳۷ است که مردم در اسرع وقت می توانند مشکلات را به شهرداری مخابره کنند.

بهمن محمودی گفت : وظیفه مدیریت شهری رفع موانع است همه ما شرایط را درک کرده و وارد شورای شهر شده ایم ، شرایط اقتصادی برای همه محرز بود و مشخص بود که بعد از کرونا تورم سنگینی بر جامعه حاکم خواهد بود ، مراغه از جمله شهر های ثروتمند به حساب می آید و اگر از آن استفاده نمی شود دلیل بر نبود پتانسیل در این شهر برخوردار از منابع نیست .
وی افزود :سرمایه اجتماعی مهمترین مسأله در مدیریت شهری است شورای فعلی در تلاش است سرمایه اجتماعی خود را افزایش دهد.

 رضا عسکری گفت: رسانه ها براساس رسالت فرهنگی و اجتماعی خود، هدایتگر، انعکاس دهنده واقعیت ها و راهنمایی برای برون رفت از مشکلات باشند.

وی افزود: رسانه و مطبوعات با توجه به نقش انکارناپذیر خود در جامعه، نقاط ضعف و قوت و نیز عملکرد و خدمات انجام شده را بدون کم و کاست و فارغ از شعارها انعکاس دهند.

ناصر رحمتی گفت: شورای ششم و مدیریت شهری با وجود کمبود درآمدها و افزایش هزینه‌ها، برای اجرای طرح ها و خدمات رسانی تلاش می کنند.
حاج ناصر رحمتی با تاکید بر لزوم استفاده از راهکارهای سازنده برای توسعه شهری افزود: عدم نگاه به زیبایی های شهر و اقدامات انجام شده با وجود مشکلات عدیده موجود توسط مدیریت شهری دور از انصاف است.
وی ادامه داد: در مدت ۹ ماه گذشته، طرح های بسیاری در زمینه های عمرانی و خدماتی در شهر مراغه از جمله نهضت آسفالت ریزی، تعریض پل بسیج، بهسازی پارک قزل ارسلان و محوطه رصدخانه تاریخی مراغه توسط مدیریت شهری انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین زیرسازی کمربندی غربی، مسیل شتابی وش و مشهد دره سی و جدول گذاری مسیر نوا در حال اجرا بوده و طرح احداث مسیر دسترسی میدان الغدیر به شهرک امام حسن (ع)،پل دخیل و اوحدیه در حال تملک اراضی واقع شده در مسیر آنها در حال اجراست.

الناز پاکرو گفت :بیان واقعیت ها و انعکاس تلاش ها و خدمات در کنار نقدهای سازنده مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد

وی افزود : با توجه به آزادی بیان رسانه ها، بیان واقعیت ها و انعکاس تلاش ها و خدمات در کنار نقدهای سازنده مورد توجه جدی مطبوعات قرار گیرد.