فرمانده انتظامي مراغه از دستگيري سارق حرفه اي قطعات و لوازم داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ سرهنگ “توحيد فارسي” در تشريح اين خبر گفت: در پي چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو درسطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با شگرد های پلیسی، سرانجام سارق حرفه اي و سابقه دار در اين خصوص شناسايي و با هماهنگي های لازم دستگير شد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: در ادامه، متهم به 20 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و در بازرسی از مخفيگاه وي، اقلام مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامي افزود: متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ فارسي در ادامه تصريح کرد: يكي از مهم ترين بسترهاي بروز سرقت در اين پرونده، بي توجهي صاحبان خودرو ها به توصيه هاي پليس و عدم بكارگيري از تجهيزات ايمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

وي در پايان به همشهريان توصيه نمود: به هشدارهاي پليسي در راستاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي ارائه مي شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسيکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پيشگيري از سرقت، خودرو خود را به تجهيزات ايمني لازم از قبيل قفل مركزي، دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسايل قيمتي از قبيل تلفن همراه، اسنادو مدارک، شناسنامه، وجه نقد و … بر روي صندلي خودرو خودداري کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110و تقدير و پيشنهادات خود را به شماره تلفن 197گزارش نمايند.