به گزارش پايگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ فرمانده سپاه مراغه گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه مراغه محموله توزیع خارج از شبکه تخم مرغ ، کشف و ضبط شد. سرهنگ سعید رشیدی افزود: طی یک عملیات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه مراغه ۶ تن […]

به گزارش پايگاه تحلیلی خبری رصدمراغا؛ فرمانده سپاه مراغه گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه مراغه محموله توزیع خارج از شبکه تخم مرغ ، کشف و ضبط شد.

سرهنگ سعید رشیدی افزود: طی یک عملیات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه مراغه ۶ تن تخم مرغ خارج از شبکه توزیع ، با همکاری اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کشف و ضبط  و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ نفر راننده وانت نیسان دستگير شده اند خاطرنشان کرد: محموله توقیف شده با دستور مقام قضائی در ۳ منطقه از شهر و با قیمت دولتی توزیع خواهد شد .

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه ۵۰۰ کیلوگرم مرغ غیر مجاز در شهرستان توقیف و با دستور مقام قضائی در یکی از فروشگاه های دولتی به قیمت دولتی توزیع شد.

وی در پایان تاکید کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تأمین امنیت مردم در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد و  اطلاعات سپاه شهرستان مراغه تمام ظرفیت‌های خود را برای ناامن کردن محیط برای سوءاستفاده گران به کار خواهد گرفت تا علاوه بر ایجاد امنیت، آشفتگی و نابسامانی بازار را کنترل کند .

انتهای پیام/