نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه حق نداریم به صورت علنی روزه‌خواری کنیم، افزود: وظیفه ما تذکر لسانی است و مواردی که نیاز به برخورد باشد باید نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ورود کند و در صورت مشاهده روزه‌خواری علنی برابر قانون برخورد شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: باید در این ماه با خداوند متعال خلوت کنیم و بگوییم به عنوان یک مسئول آیا به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده‌ایم؟

امام جمعه مراغه تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان فقط به نخوردن و نیاشامیدن اکتفا نکنیم و توفیق بهره‌مندی از معنویات این ماه را داشته و روزه دار واقعی باشیم.

وی با تاکید براینکه حق نداریم به صورت علنی روزه‌خواری کنیم، افزود: وظیفه ما تذکر لسانی است و مواردی که نیاز به برخورد باشد باید نیروی انتظامی و دستگاه قضایی ورود کند و در صورت مشاهده روزه‌خواری علنی برابر قانون برخورد شود.

وی خواستار دقت و حضور بیشتر تمامی دستگاه‌های متولی در ماه مبارک رمضان شد و ادامه داد: شعبه ویژه ای هم توسط دادستانی برای رسیدگی به روزه‌خواری علنی دایر شده است.