«هادی افتخارزاده» بازیگر نقش اصلی در فیلم سینمایی «در شب تنهایی» و دارای دو جایزه بازیگری در جشنواره‌های اتریش و اسپانیا، گفت: «در شب تنهایی» جزو فیلم‌های مستقل به شمار می‌رود که فیلمبرداری آن در بندر انزلی به اتمام رسیده و اکنون در حال تدوین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا ؛ وی که در این فیلم سینمایی نقش «یحیی» را بازی می‌کند، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگردانی این فیلم را «مسعود طهماسبی» بر عهده دارد و در داستان فیلم «یحیی» درصدد است تا «مارتا» را از رفتن بازدارد ولی رفتن «نیما»، پسر یحیی، داستان جدیدی را رقم می‌زند.

وی اضافه کرد: «سحر لطفی» در این فیلم نقش «مارتا» را بازی می‌کند و «حدیث اعراب» و «عرشیا زینعلی» از دیگر بازیگران آن به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: «رسول داوری» مدیر فیلمبرداری، «مسعود شاهوردی» مدیرصدابرداری، «الهام خدابنده‌لو» طراح صحنه و لباس، «رابعه ملاحسینی» طراح گریم و «مسعود فرجام» تدوین‌گراین فیلم سینمایی هستند.

به گفته وی «حسین شهابی» مدیرتولید این فیلم و «علی رنجکش» مدیر تدارکات آن هستند و «صفورا برسان» به عنوان منشی صحنه، «نیلوفر موسوی» به عنوان عکاس، «محمد حمیدی»، «حسین طهماسبی» و «رضا بیگدلی» به عنوان دستیاران کارگردان در تولید این فیلم سینمایی همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: «عاطفه صفری» برنامه‌ریز، «امیرسالارعاقل» و «محمد نوروزی» دستیاران فیلمبردار، «محمد اشرف‌پور» دستیار صدا و «امیرحسین شریف» دستیار طراح صحنه این فیلم سینمایی هستند.

به گزارش ایرنا «هادی افتخارزاده» متولد ۱۳۴۵ در مراغه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بوده و دانش‌آموخته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا (دانشگاه تهران) است.

وی در سال ۲۰۱۷ از چهل و پنجمین جشنواره فیلم ملل اتریش برای بازی در فیلم کوتاه «گورمردها» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و جایزه دوم بازیگری در نهمین جشنواره بین‌المللی «ایمجین ایندیا» اسپانیا در سال ۲۰۲۱ برای بازی در فیلم سینمایی «زغال» را نیز در سبد افتخاراتش دارد.

ایرنا